عوامل موثری بر برش تاثیر گذار است که با تغییر هر کدام نتیجه متفاوتی حاصل می شود.

برای مثال کاهش سرعت حرکت دستگاه برش، عمق ماشین کاری را بالا می برد ولی اگر سرعت حرکت از یک مقدار هم کمتر شود افزایش چندانی در عمق برش ندارد.

عوامل موثر بر برش

افزایش فاصله نوک نازل تا قطعه کار، عمق ماشین کاری را به سرعت کاهش می دهد، زیرا هنگامی که آب با فشار از نوک نازل خارج می شود (در فاصله کمی بیشتر از حد مجاز)، آب به صورت ذرات ریزی درآمده که نمی توانند مواد ساینده را حمل کنند و مواد ساینده به صورت آزاد در می آیند و هنگامی که به سطح قطعه کار برخورد می کنند، برمی گردند که این برگشت، باعث کاهش عمق نفوذ می گردد. فاصله مجاز برای این کار وجود دارد که بالاتر از آن کاری صورت نمی گیرد. در نتیجه هرچه این فاصله کمتر باشد عمق ماشین کاری بیشتر است زیرا آب خارج شده از نازل با یک زاویه مشخص (حدود 7 درجه) به صورت واگرا می شود. . هرچه این فاصله کمتر باشد عرض برش نیز کمتر است. (یعنی با شیار کمتر می توان ماشین کاری کرد)

برای مشاهده خدمات برش شرکت پایابرش توس به صفحات برش واتر جت ، پرس برک CNC (خم CNC) ، گیوتین CNC مراجعه نمایید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 05136510943 و یا شماره همراه 09122008001 تماس حاصل فرمایید.

logo

تماس با ما

آدرس:   شهر قدس - شهرک صنعتی زاگرس - خیابان گلبرگ جنوبی - خیابان تلاشگران - کوچه کاوشگران - پلاک ۶

موبایل:   09122008001

ایمیل:   info@technowaterjet.com